صادرات تشک مسافرتی مهمان بدون زیپ

تشک مسافرتی مهمان به افرادی که عادت دارند روی زمین بخوابند و یا از پتو سبک به عنوان زیرانداز در هنگام خواب استفاده کنند یک گزینه پیشنهادی خوبی می باشد، زیرا سبک هستند و جمع و جور کردن ان ها بسیار کار اسانی هست.

خصوصیات تشک مسافرتی مهمان یا مسافرتی ایده ال

خصوصیات تشک مسافرتی مهمان یا مسافرتی ایده ال

اولین خصوصیت بارزی که تشک های مسافرتی مهمان دارند این است که در مقایسه با تشک های معمولی وزن بسیار سبکی دارند و جابه جایی شان اسان است. دومین ویژگی بارز این تشک ها این است که در مقایسه با تشک های معمولی قیمت مناسبی دارند. یعنی درصورتی که مهمان زیاد داشته باشید و بخواهید از تشک های خوش خواب استفاده کنید هم قیمت انها بالا خواهد بود و هم فضای زیادی اشغال خواهند کرد در صورتی که این تشک ها قیمتشان مناسب هست و می توانید به تعداد زیاد و حتی مهمان هایتان بخرید. خصوصیت مهم دیگر تشک های مسافرتی مهمان  این است که دارای روکش ضد میکروب و ضد باکتری هستند و بنابراین زمانی که می خواهید از مهمانتان پذیرایی کنید از لحاظ بهداشت اطمینان خاطر خواهید داشت و این مورد مخصوصا برای افرادی که با بیماری های میکروبی درگیرند و حساسیت دارند اهمیت دارد.

صادرات تشک مسافرتی مهمان بدون زیپ

صادرات تشک مسافرتی مهمان بدون زیپ

صادرات تشک مسافرتی در ایران توسط مراجع متعددی صورت می پذیرد که از جمله انها می توان موارد زیر را نام برد:

  • نمایندگی های معتبر و دارای مجوز های لازم شرکت ها و کارخانه جات تولیدی انواع تشک مسافرتی مانند تشک مسافرتی بدون زیپ
  • دفاتر تجاری دولتی که تحت نهاد های ذی ربط دولتی مشغول به فعالیت هستند
  • مراجع تجاری، بازرگانی خصوصی و نیمه خصوصی که در زمینه صادرات انواع منسوجات کالای خواب فعالیت می کنند
  • وب سایت های تخصصی و فروشگاهی که در سال های اخیر توانسته اند تا علاوه بر عرضه محصولات به خریداران داخلی، صادرات این محصولات را به کشورهای دیگر نیزد انجام دهند.

صادرات تشک مسافرتی مهمان علاوه بر اینکه باعث ورود ارز به کشور می شود موجب افزایش تبادلات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه می شود و از این طریق نقش ایران در بازارهای جهانی و آسیایی پر رنگ تر می شود.

مراکز پخش انواع تشک مسافرتی مهمان

مراکز پخش انواع تشک مسافرتی مهمان

شرکت های پخش انواع تشک مسافرتی به دو صورت مشغول به فعالیت می باشند.

۱-روش غیر حضوری: در این روش شرکت ها و مراکز فروش زیادی هستند که در بازارهای تخصصی و محلی مشغول به فعالیت هستند و می توانند از محصولاتی که مربوط به یک برند هستند چندین مدل و طرح  به خریدار ارائه بدهند.

۲-روش اینترنی و مجازی : بسیاری از مارکت ها هستند که بصورت تخصصی و مجازی به عرضه انواع کالای خواب می پردازند. این وب سایت ها علاوه بر فعالیت در فضای اینترنت و سایت دارای پیج ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *