قیمت پتو دو نفره لاله مهرگان کارتن دوازده عددی

قیمت پتوی دو نفره لاله مهرگان به دلیل عدم ثبات در وضعیت اقتصادی کشور مدام در حال تغییر است.

پتو مدل زنبق یکی از تولیدات کارخانه لاله مهرگان قم است که به صورت یک نفره و دونفره عرضه می شود و حدود قیمت مناسب این محصول، آن را برای خرید عمده و عرضه در بازار، مناسب کرده است.

پتوهای دونفره لاله مهرگان در مدل های مختلفی تولید می شوند.

این مدل پتو می تواند ساده یا گل برجسته باشد. قیمت پتو دو نفره لاله مهرگان با توجه به مدل پتو و سایز آن متفاوت است.

مدل های مختلف پتو دو نفره لاله مهرگان

مدل های مختلف پتو دو نفره لاله مهرگان

یکی از مدل های پتو لاله صادراتی، مدل اسپانیش است. وزن پتوی دونفره بالای ۴ کیلوگرم است و جنس الیاف بکار برده شده در آن از  اکرلیک است این الیاف بسیار مرغوب و درجه یک هستند به همین خاطر این پتوها دارای براقیت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر هستند.

مدل اسپانیایی پتوی لاله دونفره در کارتن های ده تایی عرضه می شود.و و یک نفره آن در کارتن های دوازده تایی به خریداران عمده عرضه می شود.

این مدل پتوی گل برجسته، برای فروشگاه های کالای خواب و یا فروشندگانی که اقدام به پخش عمده کالای خواب می نمایند، انتخاب مناسبی است و حاشیه سود مناسبی دارد.

قیمت پتو دو نفره لاله مهرگان در مدل های مختلف باهم متفاوت است.

تاثیر قیمت بر فروش عمده پتو دو نفره لاله مهرگان 

تاثیر قیمت بر فروش عمده پتو دو نفره لاله مهرگان

اخیرا شرکت‌های تجاری محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسانند. قیمت پتو دو نفره لاله مهرگان در مدل های مختلف تک نفره و دونفره باهم تفاوت کمی دارد.

عوامل مختلفی بر قیمت یک محصول اثر گذار است، قیمت پتو با توجه به جنس پارچه تولید شده از آن، ابعاد استفاده شده(دونفره یا تک نفره بودن) در تولید محصول، و حجم خرید از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی محصول است.

برای خرید عمده این محصولات با قیمت مناسب می توانید به طور مستقیم با کارخانه پاندا در ارتباط باشید و یا از طریق سایت سفارشات خود را ثبت کنید و با توجه به حجم بالای تولید روزانه این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید.

خرید پتو دو نفره لاله مهرگان برای صادرات به بازارهای خارجی

خرید پتو دو نفره لاله مهرگان برای صادرات به بازارهای خارجی

پتو دو نفره لاله مهرگان محصول مناسبی برای صادرات به بازارهای خارجی است. شرکت پاندا به صادرکنندگانی که به دنبال خرید عمده محصولاتی اند که حاشیه سود اقتصادی خوبی دارند این فرصت را فراهم آورده که با خرید این محصولات با قیمتی مناسب و فروش این محصول در بازارهای داخلی و خارجی به سرمایه بزرگی برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *