پخش عمده روتختی ورونیکای سه بعدی با بهترین قیمت

روتختی ورونیکای تولید شده شرکت ورونیکا با جنس و مدل  های مختلف و زیبایی عرضه می شود. این شرکت روتختی های تک نفره و دو نفره متنوع تولید می کند که رو تختی سه بعدی یکی از محصولات این شرکت است.

کالای خواب ورونیکا که اصالتا یک برند ایتالیایی است. این برند دارای نمایندگی های مختلفی در سرتاسر کشور می باشد که در زمینه تولید و عرضه انواع کالای خواب از جمله رو بالشی، لحاف، رو تختی، بالش و … فعالیت می کند.

روتختی ورونیکای سه بعدی که یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین انواع رو تختی در بازار می باشد. روتختی ورونیکا معروفترین برند روتختی سه بعدی در ایران می باشد. روتختی سه بعدی جزء روتختی های گران بعد از جنس مخمل است که مدل جدیدی از زیرگروه کالای خواب است.

نمایندگی روتختی ورونیکا در تهران

نمایندگی روتختی ورونیکا در تهران

شرکت کالای خواب ورونیکا در سراسر ایران و به خصوص در تهران نمایندگی های مختلفی دارد که شما می توانید برای خرید محصولات به هر کدام که دسترسی راحتتری داشتید مراجعه نمایید. کالای خواب پاندا نیز برای خرید بی واسطه و راحت در این زمینه می تواند به شما یاری رساند.

فروش عمده روتختی ورونیکا

فروش عمده روتختی ورونیکا

برای فروش عمده روتختی، مراکز و نمایندگی های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. روتختی ورونیکا مدل های هتلی، سه بعدی،  کریستال و پلی استر عرضه میکند. برای سفارش انواع روتختی ورونیکا به صورت عمده می توانید با سایت ما در ارتباط باشید تا بهترین و ارزانترین خرید را تجربه کنید.

روتختی ورونیکامدلDM 01133 یک نفره

روتختی ورونیکامدلDM 01133 یک نفره

این روتختی ۴ تکه است که شامل دو عدد روبالشی، روتختی و روتشکی می باشد. این محصول با وزن ۲۵۰۰ گرم و با ابعاد بسته بندی ۴۵*۳۰*۵ سانتی متر است. جنس اجزای این محصول همه از پنبه تشکیل شده است. ابعاد روتشکی ۱۸۰*۲۴۰، ابعاد رو بالشی۵۰*۷۰، ابعاد روتختی۲۲۰*۱۶۰ سانتی متر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *