بورس روتختی ژاکارد کریستال دونفره در بازار

بورس روتختی در بازار ، روتختی شرکت پاندا می باشد. روتختی ها در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از محصولات تولیدی ژاکارد کریستال می باشد که  تحت تاثیر سلیقه مشتریان و یا مد قرار دارد. روتختی ژاکارد کریستال دارای الیاف لایکو ضد حساسیت و باکتری است. این روتختی بادوام بوده و خاصیت کشسانی دارد. آب را به خود جذب نمیکند.

روتختی ژاکارد کریستال دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشد که جای خود را در بورس روتختی در بازار، باز کرده است. در کارخانه ها پارچه ی ژاکارد از پرمصرف ترین پارچه ها محسوب می شود. این نوع روتختی از نوع دونفره برای تمام سنین جوانان، با هر نوع سبک انتخابی سازگار است و مشتریان می توانند خرید خود را به صورت عمده از طریق این شرکت انجام دهند.

روتختی ژاکارد مخمل

روتختی ژاکارد مخمل

یکی از جدیدترین روتختی ها، مدل ژاکارد مخمل می باشد. پارچه ی مخمل یکی از پارچه های پرمصرف سرویس خواب است که با کیفیت بالا و جنس مرغوب در شرکت تولیدی پاندا عرضه میگردد. برای خرید این محصول میتوان از طریق سایت این شرکت اقدام نمود و سفارش عمده ی خود را به راحتی انجام داد.

قیمت بورس روتختی در بازار

قیمت بورس روتختی در بازار

عوامل مختلفی همچون، سایز روتختی، جنس پارچه مصرفی، طرح و مدل، شرکت تولید کننده و… بر روی قیمت گذاری در بازار روتختی موثر هستند. آنچه برای مشتری حائز اهمیت میباشد، کیفیت بالا در عین ارزان بودن و یا به عبارتی مقرون به صرفه بودن است. شرکت پاندا بدون واسطه اقدام به فروش عمده به مشتریان می نماید که همین امر موجب کاهش قیمت برای خریداران گردد.

سرویس روتختی ژاکارد

سرویس روتختی ژاکارد

روتختی ژاکارد معمولا دارای سرویس ۱۰ تکه، که شامل : لحاف روتختی، ۴ عدد روبالشی کریستالی، ۴ عدد کوسن کریستالی، رو تشکی می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توان از طریق یکی از راه های ارتباطی اقدام نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *