همکاری مستقیم با آدرس کارخانه پتو زنبق قم

آدرس کارخانه پتو زنبق در قم برای همکاری شما خریداران و مصرف کنندگان در سایت این شرکت درج شده است تا برای آن دسته از خریدارانی که تمایل به خرید حضوری و از درب کارخانه دارند و تمایل دارند تا مراحل تولید و تجهیزات خط تولید این کارخانه را مشاهده نمایند در نظر گرفته شده است.

به این طریق شما میتوانید به آدرس کارخانه پتو قم مراجعه نمایید و هم خرید مناسب خود را داشته باشید و هم تمامی نمونه محصولات را از نزدیک مشاهده نمایید.

افزایش سود کارخانه پتو زنبق قم با صادرات گسترده

افزایش سود کارخانه پتو زنبق قم با صادرات گسترده

کارخانه لاله مهرگان در قم یکی از تولیدی ها در زمینه انواع پتوست که پتو زنبق نیز یکی از انواع مدل های مختلف پتو زنبق است که به صورت یک نفره و دونفره تولید و روانه بازار شده است.

این مدل پتو با کیفیت بسیار بالا در کارخانه قم تولید میشود و لذا این شرکت نیز یکی از معدود کارخانه ها در ایران است که به صورت گسترده با شرکت های خارجی از جمله آلمان همکاری ها مداوم دارد و لذا میزان تولیدات و صادرات این کارخانه به کشورهای دیگر نیز بسیار بالا بوده است و حاشیه سود افزایشی بسیار بالایی را در زمینه صادرات به کشورهای عراق، پاکستان، هند و حتی کشورهای اروپایی از این محصول دارد.

کیفیت تولیدات کارخانه پتو زنبق در ایران

کیفیت تولیدات کارخانه پتو زنبق در ایران

کارخانه پتو زنبق در قم با استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات روز دنیا تولید و به بازار عرضه میشود. این کارخانه به صورت شبانه روزی درحال تولید انواع پتو با کیفیت است و لذا از نظرات و متخصصین ایرانی و آلمانی نیز در جهت افزایش سطح کیفی کالاهای خود بهره برده است.

بنابراین شما در انواع مختلف پتو زنبق کیفیت بالا و دوام  و ماندگاری بالایی را شاهد خواهید بود که با استفاده از الیاف بسیار مرغوبی چون پلی استر تولید شده است لذا این پتو کاملا مستحکم، مقاوم، ضد حساسیت و سازگار با انواع پوست، دارای سطحی صاف و درخشان، متنوع در طرح و رنگ های استاندارد و… است.

کیفیت تولیدات کارخانه پتو زنبق در ایران

همکاری مستقیم از طریق آدرس کارخانه پتو زنبق قم

برای خرید مستقیم پتو  از آدرس کارخانه پتو زنبق شما میتوانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و از آدرس این کارخانه مطلع وشید و سپس برای خریدی ارزان و مقرون به صرفه اقدام به خرید حضوری از این کارخانه نمایید.

آدرس کارخانه پتو زنبق قم واقع در شهرک شکوهیه این شهر میباشد که این امکان را به شما میدهد تا ضمن خرید حضوری خود از این کارخانه با خط تولید این شرکت و میزان تولیدات و انواع محصولات مختلف این شرکت آشنا شوید و یک خریدی بسیار ایده آل را از درب کارخانه داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *