قیمت پتو کلودی ترولاو دونفره طرح قلبی

قیمت پتو کلودی ترولاو مدل قلب توسط شرکت پاندا به صورت کاملا رقابتی در نظر رفته شده است و شما میتوانید انواع مختلف طرح و رنگ این مدل پتو را از این شرکت خریداری نمایید.

این مدل پتو به دلیل ویژگی ها بسیار ایده آلی که دارد از سمت خریداران بسیار پر سفارش است ضمن اینکه در یک بسته بندی بسیار زیبا و شکیل نیز عرضه به بازار دارد و لذا شما با یک محصول بسیار زیبا، با کیفیت، ماندگار و… رو به رو خواهید بود.

مشخصات پتو کلودی ترولاو

مشخصات پتو کلودی ترولاو

این مدل پتو یکی از جدید ترین طرح های موجود در بازار است که به صورت دو رو و به صورت دو رنگ در بازار موجود است این مدل پتو از جنس ابریشم تولید شده و بسیار نرم و لطیف و دارای سطحی صاف و یک دسته میباشد که ضد الکتریسته، با تراکم بالا و در رنگبندی بسیار متنوع عرضه میشود.

این مدل پتو در طرح قلبی آن نیز به صورت برجسته طراحی و تولید شده است و از ظاهری بسیار شکیل و زیبا در دو رنگ متفاوتی که دارد برخوردار است. لذا خرید این مدل پتو در بازار فروش انواع پتو نیز از فروش پر رونق برخوردار است.

نحوه شستشوی راحت پتوهای ترولاو

نحوه شستشوی راحت پتوهای ترولاو

پتوهای کلودی ترولاو در سایز دونفره آن دارای ابعاد استاندارد ۲۴۰*۲۰۰ سانتی متر تولید میشوند که وزنی حدود ۴۰۰۰ گرم دارند لذا به نسبت انواع دیگر پتو پر حجم و پر تراکم است و ضمن شستشو و خیس شدن وزنی دو برابر را نیز دریافت میکنند لذا برای شستشوی راحت آن از از خشک شویی کمک بخواهید و در صورت شستشو در منزل در میزان آبکشی و نوع مواد شوینده دقت نمایید تا کف باقی مانده در آن به الیاف  آن نیز آسیب وارد نکند.

قیمت پتو کلودی ترولاو در فروش عمده آن

قیمت پتو کلودی ترولاو در فروش عمده آن

قیمت پتو کلودی ترولاو با توجه به کیفیت بالایی که دارد توسط تولیدی های زیادی قیمت گذاری متفاوت و عرضه میشود لذا برای خرید مناسب ترین قیمت پتو کلودی ترولاو میتوانید از طریق شرکت پاندا اقدام نمایید و به این شکل خریدی بسیار مقرون به صرفه داشته باشید.

این شرکت برای شما خرید انلاین و غیر حضوری را نیز در نظر گرفته است تا بتوانید در هر نقطه ای از ایران هستید از این مدل پتو خریداری نمایید و از کیفیت برتر و مرغوب آن نیز بهره مند شوید. لذا برای ثبت سفارش عمده پتو نیز مشاوران ما در خدمت شما خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *