قیمت پتو پارمیدا گل برجسته دونفره وزن ۳۸۰۰ گرم

قیمت پتو پارمیدا توسط شرکت های توزیع کننده آن با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه میشود. شرکت پاندا نیز یکی از مراکز توزیع کننده انواع پتوهای شادیلون از جمله پتو پارمیدا میباشد که برای عرضه این مدل پتو رقابتی ترین قیمت موجود در بازار را لحاظ کرده است.

این مدل پتو در ابعاد یک نفره و دونفره و در تعداد کارتن های مشخص برای شما آماده فروش و بارگیری میباشد.

استانداردهای لازم در وزن و ابعاد پتو پارمیدا

استانداردهای لازم در وزن و ابعاد پتو پارمیدا

پتو پارمیدا یکی از مدل های پتو در شرکت شادیلون میباشد که به صورت کاملا استاندارد تولید و روانه بازار میشود.

این مدل پتو در زمینه سایز دونفره به صورت ۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر تولید میشود و با وزن مناسب ۴۰۰۰گرم نیز وزنی بسیار ایده آل ومناسب  را دارد و به دلیل تراکم بالایی که دارد جز پتوهای پر تراکم موجود در بازار است که با توجه به گرما بخشی سریع  و مطبوعی که دارد شرایط فروش ویژه ای را نیز از آن خود کرده است که شما میتوانید با خرید آن تجربه گرمابخشی سریع و آرامش بخشی را داشته باشید.

کیفیت پتوهای دونفره هنگام شستشو

کیفیت پتوهای دونفره هنگام شستشو

همانطور که میدانید پتوهای دونفره به هنگام شستشو به نسبت پتوهای یک نفره سخت تر هستند و مشکلات خاص خود را دارد چه بسا که پتوهای پر تراکم نیز به هنگام خیس شدن نیز حجمی دو برابر خواهند گرفت لذا بهتر است که این مدل پتو ها را توسط خشکشویی شستشو دهید و یا در صورت اقدام خودتان برای شستشو با مایع مناسب لباسشویی شستشو دهید و سعی کنید حتت المکان از پودرهای آنزیم دار نیز برای شستشوی آن استفاده نکنید. در آبکشی این مدل پتو نیز نهایت دقت عمل را داشته باشید تا کف باقی مانده در آن به الیاف پتو آسیبی وارد نکند.

مناسبترین قیمت پتو پارمیدا عرضه شده توسط شرکت پاندا

مناسبترین قیمت پتو پارمیدا عرضه شده توسط شرکت پاندا

برای خرید مناسب ترین قیمت پتو پارمیدا بهتر است شرکت پاندا را برای خرید خود انتخاب نمایید.

این شرکت نمایندگی رسمی توزیع انواع پتو شایدلون را در سراسر ایران را بر عهده دارد و با توجه به شرایط فروش اینترنتی که در نظر گرفته است برای همه خریداران در اقصا نقاط ایران نیز شرایط خرید ایجاد کرده است و لذا شما میتوانید انواع مختلف این پتو را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار از این شرکت خریداری نمایید لذا برای استعلام قیمت پتو پارمیدا با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید و یک خرید مناسب و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *