قیمت پتوی شادیلون یک نفره مدل چیکا

قیمت پتوی شادیلون یک نفره مدل چیکا با توجه به سایز و ابعاد آن بسیار مناسب تر در نظر گرفته شده است. این مدل پتو به صورت یک نفره و در کیفیت بسیار بالا تولید شده است و شما میتوانید از این مدل پتو از کارخانه پاندا ثبت سفارش داشته باشید.

این مدل پتو وزنی حدود ۲۸۰۰ گرم دارد و با توجه به این حجم در کارتن های ۹ عددی برای شما از درب کارخانه پاندا بارگیری و ارسال مرسوله خواهد داشت.

ویژگی ها و مشخصات برجسته پتو چیکا

ویژگی ها و مشخصات برجسته پتو چیکا

پتو چیکا یکی از انواع مدل های پتوی یک نفره است که صرفا در ابعاد یک نفره و در سایز و ابعاد استانداردی چون ۲۲۰*۱۶۰ سانتی متر تولید میشود این مدل پتو با وزنی حدود۲۸۰۰ گرم یک پتو به نسبت بسیار سبک و راحت است که با تولید آن از پلی استر کیفیت بسیار بالایی را نیز به خود اختصاص داده است و شما با یک پتو یک نفره بسیار مقاوم و متناسب با انواع پوست رو به رو خواهید بود که در انواع مختلف تک رنگ و گل برجسته نیز در بازار تنوع طرح دارد و دست شما را برای خرید باز خواهد گذاشت.

 تنوع در پتو شادیلون مدل چیکا

 تنوع در پتو شادیلون مدل چیکا

از آنجایی که شرکت پتو شادیلون انواع مدل پتو را تولید و روانه بازار کرده است لذا در هر کدام از این مدل ها نیز انواع مختلف دیگری را در نظر گرفته تا بتواند گستره تنوعی بسیار بالایی را در انواع مختلف آن ایجاد نماید.

لذا شما در پتو چیکا انواع مختلف پتو نوزادی، دخترانه، پسرانه، مسافرتی، وزرشی و… را شاهد خواهید بود که به راحتی میتوانید در صورت تمایل به مدل پتو چیکا در انواع سایز و کاربردهای مختلف آن، آن را ثبت سفارش نمایید.

دسترسی به قیمت پتوی شادیلون یک نفره چیکا

دسترسی به قیمت پتوی شادیلون یک نفره چیکا

قیمت پتوی شادیلون مدل چیکا توسط شرکت های توزیع کننده آن با قیمت های متفاوتی نیز قیمت گذاری و به بازار عرضه میشود. این مدل پتو را شما میتوانید با قیمت بسیار ارزان و رقابتی از تولیدی پاندا خریداری نمایید.

شرکت پاندا خواب در زمینه عرضه انواع محصولات به ویژه پتو چیکا قیمت و کیفیتی رقابتی را به بازار عرضه کرده است و برای دسترسی راحت شما به قیمت پتوی شادیلون یک نفره آن برقراری ارتباط با مشاوران فروش این شرکت را در نظر گرفته است تا شما خریداران بتوانید متناسب با بودجه خریدی مناسب و ایده آل را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *