قیمت پتوی خارجی ترولاو گل برجسته دونفره

قیمت پتوی خارجی ترولاو با توجه به شرکت های مختلف ارائه دهنده آن نیز بر اساس فاکتورهای مختلفی متفاوت خواهد بود لذا اگر به دنبال خرید این مدل پتوی خارجی با قیمت مناسب و ارزان هستید شرکت پاندا خواب آماده همکاری با شما برای فروش پتوی خارجی با قیمت مناسب و ارزانتر خواهد بود تا بتوانید یک خرید مناسب تر را داشته باشید.

این شرکت یکی از تولیدی های معتبر کالای خواب در ایران میباشد که به توزیع و فروش انواع محصولات خارجی نیز مبادرت ورزیده است.

پتوهای خارجی ترولاو به چه شکل است؟

پتوهای خارجی ترولاو به چه شکل است؟

پتوهای ترولاو یک مدل پتوی ابریشمی است که ابعاد دونفره ان به ۲۰۰*۲۴۰ سانتی متر تولید میشود. این مدل پتو به صورت گل برجسته است و از جنس پلی استر تولید شده است. این مدل پتو که جز پتوهای وارداتی است دارای قیمت بسیار مناسبی به نسبت کیفیت بالای آن است و توسط مراکز زیادی از جمله شرکت پاندا به بازار عرضه میشود. این پتو دارای وزن ۴۰۰۰ گرم است و لذا جز پتوهای پر تراکم محسوب میشود که دارای گرما بخشی مطبوع و سریع است.

طرح قلبی، زیباترین مدل پتو ترولاو در بازار

طرح قلبی، زیباترین مدل پتو ترولاو در بازار

طرح قلبی پتو ترولاو یکی از مدل های بسیار زیباست که به صورت برجسته آن ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز را برای آن ایجاد کرده است. این مدل پتو به صورت دو رو است که هر طرف ان نیز دارای رنگ متفاوت و زیبایی است که این ویژگی در فروش و انتخاب این مدل پتو تاثیر به سزایی گذاشته است. این مدل پتو ضد الکتریسته ساکن، با تراکم بالا و در تنوع رنگی بسیار بالاست که میتواند یک انتخاب کاملا ایده ال را برای شما خریداران ایجاد نماید.

قیمت پتوی خارجی ترولاو به نسبت نمونه های داخلی

قیمت پتوی خارجی ترولاو به نسبت نمونه های داخلی

قیمت پتوی خارجی ترولاو توسط شرکت پاندا به صورت کاملا ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. این نوع پتو جز پتوهای وارداتی محسوب میشودد که شرکت پاندا در تنوع بسیار بالا ان را وارد و به بازار عرضه میکند و با توجه به شیوه عرضه مستقیم و ازدرب کارخانه ای که شرکت پاندا برای فروش آن در نظر گرفته است قطعا ایده آل ترین خرید خود را میتوانید از این شرکت به ثبت برسانید ضمن اینکه این مدل پتو به نسبت نمونه های پتوهای داخلی تفاوت قیمت چندانی نیز ندارد لذا با استعلام قیمت پتوی خارجی ترولاو از مشاوران و کارشناسان ما در واحد فروش این شرکت میتوانید خرید مناسب با بودجه خود را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *