قیمت عمده فروشی پتو مسافرتی القصر

پتو مسافرتی القصر یکی از نمونه پتوهای ژله ای است که به دلیل حجم و گرمابخشی مناسبی که دارد یک پتوی چهار فصل است و برای تمامی فصول سال امکان استفاده دارد.

این مدل پتو بسیار نازک و کم حجم است ولی با این وجود گرمای بدن را حفظ میکند و شما میتوانید این مدل پتو را با قیمت کاملا ارزان و مناسب از تولیدی پاندا ثبت سفارش عمده داشته باشید و از قیمت رقابتی انواع مختلف این پتو بهره مند شوید.

کیفیت الیاف پتو مسافرتی القصر برای شما

کیفیت الیاف پتو مسافرتی القصر برای شما

پتو مسافرتی القصر یکی از مدل های پتو ژله ای است که از نخ میکرو فایبر تولید شده است که ترکیبی از پلی اسر و پلی آمید میباشد که قطر آن تقریبا ۲۰ برابر کوچک تر از الیاف ابریشم و ۱۰۰ برابر کوچک تر از موی انسان است و لذا شما با یک پتو بسیار نازک و کم حجم رو به رو هستید که ضمن سطح کیفی بالایی که برای آن در نظر گرفته شده است مناسب برای چهار فصل است و شما به راحتی میتوانید این مدل پتو  نازک و کم وزن و کم حجم را در تمام فصول سال استفاده نمایید و از نرمی و لطافت و گرما بخشی مطلوب آن بره مند شوید.

استانداردهای لازم در پتوهای سفری القصر

استانداردهای لازم در پتوهای سفری القصر

این مدل پتو در ابعاد استاندارد ۲۰۰*۱۵۰ سانتی متر تولید شده است که وزنی حدود ۶۰۰ گرم را نیز برای یک نفره آن به خود اختصاص داده است که یکی از انواع پتوهای کم وزن و نازک میباشد و لذا هنگام استفاده وزن زیادی را بر روی خود احساس نمیکنید و راحتی مناسبی دارد.

این مدل پتو دارای یک بسته بندی بسیار راحت و زیباست که شما میتوانید به راحتی این مدل پتو را با این استانداردهای مناسب و تایید شده، از شرکت پاندا خریداری نمایید.

شیوه خرید و دسترسی به انواع پتو مسافرتی القصر

شیوه خرید و دسترسی به انواع پتو مسافرتی القصر

برای خرید پتو مسافرتی القصر شما میتوانید از طریق شرکت پاندا خواب اقدام نمایید این شرکت برای خرید پل های ارتباطی و دسترسی مختلفی را نیز برای شما در نظر گرفته است به این شکل که شما میتوانید از طریق:

خرید حضوری

خرید غیر حضوری و آنلاین

اقدام به خرید نمایید. و تجربه قیمتی مناسب را از شرکت پاندا خواب داشته باشید. این شرکت علاوه امکان دسترسی راحت مشاوره رایگان را نیز برای شما در نظر گرفته است تا شما بتوانید برای میزان خرید و نوع خرید خود از همکاران و کارشناسان فروش این شرکت نیز مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *