قیمت تشک مهمان رویا با الیاف لایکو

قیمت تشک مهمان رویا یک نفره با سایز 200 * 80 سانتی متر که با الیاف لایکو پر شده را برای خرید عمده می توانید از مجموعه پاندا خواب دریافت نمایید. کادر فنی و باتجربه بخش تولید و فروش تشک مهمان، به خوبی توانسته اند در جهت رفع نیاز مشتریان، گام بردارند. تشک خواب 7 سانتی هم یکی از محصولات شرکت رویا بوده که شما برای تهیه عمده آن می توانید با ما در تماس باشید.

فروش تشک مهمان

در تولید تشک مهمان، نوع الیاف مورد استفاده برای پر کردن، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که سبب می شود تا این محصول، برای کاربردهای مختلف، مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت تولیدی تشک مهمان رویا، اسفنج را هم به عنوان یکی از متریال خود، مورد استفاده قرار داده است که این محصول، از فضا و حجم پایین تری برخوردار است.

تشک مهمان رویا

کاربرد تشک مهمان رویا

ویژگی های موجود در تشک مهمان، عاملی شده تا از این محصول، بتوان در موقعیت های متعددی از قبیل موارد زیر، استفاده نمود:

  • هتل ها
  • خوابگاه ها
  • منازل
  • مسافرت
  • خوابگاه دانشجویی
  • و مکان هایی که نیاز به تشک ارزان قیمت و سبک دارند.

تولید این نوع تشک ها در حال حاضر، در نمونه های یک نفره و دونفره و در وزن های مختلفی در حال انجام می باشد که برای خرید عمده آن ها نیز، راهکار ویژه ای در نظر گرفته ایم.

تشک مهمان الیافی 10 سانتی

تشک مهمان الیافی 10 سانتی

ارتفاع تشک در بخش خرید عمده این محصول، از اهمیت بالایی برخوردار است و تولید کنندگان، در تولیدات خود، سعی بر این داشته اند که تشک هایی با ارتفاع ده سانتی متری را هم عرضه نمایند.

تشک ده سانتی که از الیاف رولی تولید می شود، نمونه یکی از تشک های مهمان خوب و کم جا در بازار می باشد که می توان از آن، در مکان های مختلفی استفاده نمود.

رویه ضد حساسیت و با رنگ ثابت این مدل تشک ها، عاملی برای طول عمر بالای این محصول خواهد بود.

تشک مهمان با قیمت ارزان

سفارش مستقیم تشک مهمان با قیمت ارزان

اصلی ترین مزیتی که در سفارش مستقیم تشک مهمان می توان به دست آورد، مربوط به قیمت ارزان این محصول بوده و بدون شک، دریافت پایین ترین قیمت خرید عمده تشک، عاملی برای بهره مندی سودآوری بیشتر در بازار این محصول خواهد بود.

ایجاد راه های ارتباط حضوری و غیر حضوری برای سفارش مستقیم انواع مدل تشک مهمان، به مشتریان سراسر کشور، امکان خرید ارزان و کم هزینه و امن را به بهترین شکل می دهد.

قیمت تشک مهمان رویا

قیمت تشک مهمان رویا با الیاف لایکو

قیمت تشک مهمان رویا در نتیجه به کار گیری الیاف لایکو برای پر کردن این محصول، تا حد چشم گیری کاهش یافته است و این که شما بخواهید این محصول را به صورت عمده تهیه نمایید، امری است که از طریق مجموعه پاندا خواب، قابل انجام شده است.

ارتباط با واحد فروش تیم پاندا خواب، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا ضمن کسب مشاوره رایگان، بتوانید به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *