ظرفیت بالای تولید تشک زمینی مهمان برای صادرات

تشک زمینی مهمان و وجود آن در خانه از جهات بسیاری مهم است.

این تشک ها به دلیل الیاف سبک و بافت ظریفی که دارند برای میزبانی از مهمان یا در طول سفر قابلیت ویژه ای دارند. همچنین برای افرادی که در خانه خود از افراد مسن یا پیری که توانایی حرکت ندارند پرستاری می کنند این نوع تشک ها برایشان گزینه خوبی است.

صادرات تشک زمینی مهمان به آذربایجان

صادرات تشک زمینی مهمان به آذربایجان

صادرات تشک زمینی مهمان به آذربایجان که یکی از بازارهای هدف ایران می باشد، بسیار پرتقاضا است.

کشور آذربایجان با تصویب قانون همگرایی آذربایجان به اتحاد اروپا کمک زیادی به تجار برای صادرات محصولاتشان کرد.

این کشور با ایجاد بستر مناسب این شرایط را فراهم اورد تا کشورهایی مثل کشور ایران محصولات خود را از طریق این کشور به سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر نمایند.

مزیت دیگر این کشور برای صادرات که بین تجار محبوبیت دارد این است که با حذف کردن تعرفه گمرکی اجناس تولید شده در آذربایجان صادرات به نفع بسیاری از تجار خواهد بود، از این رو تجار اروپایی و آمریگایی دیگر ترسی از قوانین تنبیهی اقتصادی از سوی آمریکا در معامل با ایران نخواهند داشت.

صادرات تشک زمینی به کشور آذربایجان از روش ها و راه های مختلفی صورت می گیرد از جمله روش هوایی دریایی زمینی که به علت چسبندگی و نزدیک بودن این کشور با ایران مسیر زمینی آسان ترین و به صرفه ترین مسیر خواهد بود.

تشک زمینی مهمان کارخانه اصفهان

تشک زمینی مهمان کارخانه اصفهان

کارخانه تشک اصفهان یکی از کارخانه های تولید تشک زمینی مهمان کشور است.

این مجموعه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی صنعت منسوجات دنیا و کادری مجرب شروع به کار کرد.

هدف کارخانه اصفهان برای تأمین نیاز داخلی و حضور در بزرگترین بازارهای جهانی است. این کارخانه در زنجیره تأمین خود از آخرین دانش فنی روز استفاده کرده است و مرغوب ترین الیاف و مواد اولیه را در تولید تشک زمینی مهمان به کار برده است.

کارخانه اصفهان تولیدکننده تشک زمینی مهمان مناسب با تنوع در سایز و رنگ می باشد.

تولید کنندگان این کارخانه با ترکیبی از عشق، هنر و صنعت، تشک زمینی مهمان را برای جاودانگی نام ایران به سراسر دنیا صادر می کند. محصولات کارخانه اصفهان به طور عمده به کشورهای آسیائی و اروپائی صادر می گردد. این مجموعه با ظرفیت تولید بالا در کمترین زمان تشک زمینی مهمان باکیفیت را تولید و عرضه می کند.

ویژگی های بهترین شرکت تولیدی تشک زمینی مهمان

ویژگی های بهترین شرکت تولیدی تشک زمینی مهمان

با توجه به اینکه تولید انواع مختلف از تشک های مهمان در  بازار ایران رو به افزایش است از این رو مراکز مختلف تشک ها را با نرخ متفاوت به فروش می رسانند.

از بین این شرکت ها، موفقیت از آن کسی خواهد شد که بتواند محصولات خود را با قیمت مناسب تر در اختیار عموم قرار دهد. اگر شرکتی از مواد اولیه با کیفیت و مناسبی استفاده کند و در عین حال با حداقل سود رضایت مشتری را کسب کند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهد داد و فروش بالا و پررونقی خواهد داشت.

با فروش بالا این شرکت بی شک به یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز فروش تشک مهمان تبدیل خواهد شد و می تواند محصولاتش در بازارهای خارجی نیز وارد کند و با کارخانه های بزرگ در سطح بین الملل به رقابت بپردازد.

تمام این اهداف زمانی میسر خواهد بود که بتواند از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید خود استفاده کند، زیرا اگر شرکتی تولید کننده با خرید مواد اولیه ارزان قیمت و بی کیفیت تشکی تولید کند که به سرعت تخریب شده و دچار پوسیدگی و آسیب شود نه تنها فروش بالایی نخواهد داشت بلکه با اعتراضات بسیاری از خریداران مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *