صادرات پتو مسافرتی باران وزن ۵۵۰ گرم

پتو مسافرتی باران یکی از مدل های جدید تولید پتو سبک وزن است که در تنوع رنگی بسیار بالایی نیز تولید شده است.

این مدل پتو توسط شرکت پاندا تولید و به بازار عرضه شده است و با توجه به ویژگی های خاص آن جز پر فروش ترین مدل های پتو سبک وزن شده است و میزان بالایی از فروش در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی را نیز از آن خود کرده است.

مزیت های پتو مسافرتی باران وزن ۵۵۰ گرم

 

 

مزیت های پتو مسافرتی باران وزن ۵۵۰ گرم

پتوهای مسافرتی باران یکی از مدل های جدید در زمینه تولید انواع پتو مسافرتی است که با توجه به وزن کم و ضخامت مناسبی که دارند از پتوهای تیسا نیز بهترند و لذا میزان خرید و ثبت سفارش از آن نیز بالاست.

این مدل پتو با وزن ۵۵۰ گرم بسیار سبک و قابل حمل است و برای مسافرت بسیار عالی و مرغوب است. جنس این مدل پتو نیز از الیاف پلی استر است که شما میتوانید این مدل پتو را برای مدت طولانی استفاده نمایید درصورتی که شاهد ثبات رنگ و سایز آن در استفاده مکرر نیز خواهید بود. این مدل پتو قابلیت شستشو با دست و لباسشویی را نیز به راحتی دارد.

دسترسی به فیلم و عکس انواع پتو باران مسافرتی

 

دسترسی به فیلم و عکس انواع پتو باران مسافرتی

پتو مسافرتی باران در تنوع بسیار بالای رنگ تولید میشود و لذا بسیاری از تجار و خریداران تمایل دارند تا قبل از خرید تنوع این مدل پتو را مشاهده نمایند و سپس اقدام به خرید نمایند و لذا شرکت پاندا برای شما تمامی نمونه عکس ها و فیلم های مربوط به این محصول را در سایت شرکت پاندا بارگذاری کرده است و لذا شما میتوانید قبل از ثبت سفارش تمامی نمونه های متنوع این مدل پتو را مشاهده نمایید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

صادرات پتوهای مسافرتی باران به چه شکل است؟

صادرات پتوهای مسافرتی باران به چه شکل است؟

پتو مسافرتی باران جز پتوهای کم وزن و کم حجم موجود در بازار میباشد و لذا برای کسانی که به دنبال پتوهایی با گرما بخشی مناسب و کم وزن هستند بسیار مناسب است و لذا این مدل پتو علاوه بر بازارهای داخلی زمینه صادرات بسیار سودمندی را نیز ایجاد کرده است و لذا این مدل پتو در تعداد کارتن های ۵۰ عددی از درب کارخانه پاندا بارگیری میشود و برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و… نیز ارسال میشود.

کیفیت بالای این محصول باعث شده است تا میزان درخواست های پیاپی از این محصول نیز به صورت صعودی افزایش داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *