صادرات تشک مسافرتی قیمت مناسب به کشور عراق

تشک مسافرتی قیمت مناسب با کیفیت ایده آل در بین تولید کنندگان و مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و از این رو در تمام خرید و فروش های مرتبط با ملزومات خواب جزو محصولات لاینکف خرید و فروش تجار و کسبه به حساب می ایند.

بخش اعظم بازار تشک عراق در دست بازرگانان ایرانی

بخش اعظم بازار تشک عراق در دست بازرگانان ایرانی

ایران یکی از کشورهایی هست که در زمینه تولید و صادرات تشک مسافرتی با قیمت مناسب عملکرد خوبی دارد. از این رو سعی می کند تا محصولاتی به بازار عرضه بدارد که هم تقاضا برای آن زیاد باشد و هم محصولاتش از استاندارد لازم برای ورود به بازار برخوردار باشند.

تشک مسافرتی یکی از هزاران کالاهایی است که به دلیل برخورداری از استاندارد های لازم و قیمت مناسب امروزه با هدف صادرات تولید و راهی بازار کشورهای مختلف می شود.

این تشک ها در ایران با بهترین مواد اولیه تولید می شوند، زیرا شرکت های بزرگ پتروشیمی و نساجی که در تولید الیاف و پارچه استفاده می شوند در ایران قرار گرفته اند. از این رو تولیدات کیفیت عالی و مرغوبیت مطلوبی برخوردار بوده و فروش انها در کشورهای مختلف امکان پذیر است.

از کشورهایی که می توان بر روی بازار آن حساب باز کرد و حجم زیادی ار تولیدات را به فروش رساند کشور عراق می باشد که این صادرات زیر نظر شرکت های معتبر و تخصصی انجام شده و شرایط مطلوب برای مشتریان دارد.

مشخصات فنی تشک مهمان یک تشک کم حجم و سبک

مشخصات فنی تشک مهمان یک تشک کم حجم و سبک

تشک مهمان و مسافرتی نسل جدیدی از تشک ها هستند که علاوه بر کاهش وزن این تشک ها، مانع ایجاد حساسیت در افراد می شوند.

رویه این تشک ها از الیاف مختلفی تهیه شده و ممکن است نخی، کتان، ژاکارد و … باشند و به دو حالت آستر دار و یا زیپ دار دوخته شده باشند.

ابعاد تک نفره این مدل از تشک ها ۱۹۰ *۸۵ یا ۱۹۰ * ۸۰ سانتی متر می باشد که می توانند قطری معادل سه سانت یا پنج سانت داشته باشند. الیاف به کار رفته در داخل تشک ممکن است از جنس پلی استر، الیاف نانو و یا حتی پشم گوسفند باشند.

برخی از این الیاف دوام بیشتری دارند و با استفاده مکرر در هم فرو نمی روند، بنابراین از قطر تشک مهمان کاسته نمی شود. تشک مهمان را می توان روی زمین یا روی تخت استفاده نمود و تا کردن آن ها بسیار راحت می باشد. در برخی از مدل های آن محل هایی برای تا زدن روی تشک در نظر گرفته شده است.

 

خرید تشک مسافرتی با قیمت مناسب و روز

خرید تشک مسافرتی با قیمت مناسب و روز

تشک مسافرتی یکی از پرفروش ترین کالا ها در بازار کالای خواب و خرید مردم بوده و برای صادرات نیز اهمیت دارد به همین دلیل خرید و فروش تشک مسافرتی قیمت مناسب برای بنکداران، فروشگاه ها و خریداران عمده از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در بازار دارند.

سایت ها و فروشگاه اینترنتی در ارائه انواع تشک مسافرتی عملکرد خوبی داشته و همواره تولیدات درجه یک را ارائه می دهند. این مراکز به دلیل آنکه به روز بوده و قیمت مشخصی از انواع محصولات و تشک های مسافرتی را ارائه می دهند، عملکرد بسیار دقیق دارند.

با توجه به اینکه بهره گیری از انواع تشک مسافرتی برای سلایق مختلف مد نظر بوده و خریداران می توانند در سفارش آن از فروشگاه ها بهره گیرند، لذا این محصول از تولیدات پر فروش در بازار بشمار می آیند. به این ترتیب خریدارانی که در شهرهای مختلف ایران سعی در خرید انواع تشک مسافرتی و استاندارد داشته، از سایت های اینترنتی بیشترین کمک را خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *