شرکت پخش عمده روبالشتی پاکتی لبه دار نخی

روبالشتی پاکتی لبه دار نخی از جمله روبالشتی های بسیار پر طرفدار موجود در بازار میباشد زیرا این مدل روبالشتی ها هم دارای ظاهری زیبا و به شکل لبه دوزی شده است و هم به صورت پاکتی به راحتی بالش را در خود جای میدهد و برای خارج کردن بالش از آن نیز راحت هستید و برای شستشو نیز راحت تر خواهید بود و لذا این مدل روبالشتی ها از ثبت سفارش بالایی برخوردار است.

ویژگی های مثبت روبالشتی پاکتی لبه دار نخی

ویژگی های مثبت روبالشتی پاکتی لبه دار نخی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که روبالشتی های پاکتی دارند این است که این مدل روبالشتی ها به راحتی بالش را کاور میکنند و ضمن لبه دوزی که برای آنها در نظر گرفته شده است ظاهر بسیار زیبا و مرتبی را نیز برای آن ایجاد کرده است و لذا شما میتوانید این مدل روبالشتی را به دلیل کاور شدن راحت، خنکی و سبکی آن، شستشوی راحت، سازگار با پوست و موی خود و… خریداری نمایید.

روبالشتی های نخی به دلیل نوع خاص الیافی که دارند به صورت کاملا بهداشتی طراحی و تولید شده اند و از تحریکات پوستی و ایجاد حساسیت نیز جلوگیری میکنند.

تنوع طرح در روبالشتی های پاکتی لبه دار

تنوع طرح در روبالشتی های پاکتی لبه دار

روبالشنی های پاکتی لبه دار به صورت روبالشتی های اسپرت،  روبالشتی نقره کوب، گلدار، گل برجسته، فانتزی و… طراحی و تولید میشوند.

این مدل روبالشتی ها در هر کدام از این طرح ها نیز تنوع رنگ بسیار بالایی دارد زیرا پارچه نخ یکی از انواع پارچه هایی است که رنگ پذیری بالایی دارد و میتوان تمامی نمونه رنگ های استاندارد برای همه گروه های سنی مصرف کننده را در آن مشاهده کرد.

خرید مستقیم روبالشتی های پاکتی از درب کارخانه

خرید مستقیم روبالشتی های پاکتی از درب کارخانه

برای خرید روبالشتی  پاکتی لبه دار شما میتوانید از درب کارخانه و با قیمت ارزان و بی واسطه ثبت خرید داشته باشید لذا به این منظور شرکت پاندا برای راحتی شما در خرید روش های زیر را در نظر گرفته است:

تماس تلفنی

خرید حضوری از شرکت

خرید آنلاین و غیر حضوری

که شما با هر کدام از این شیوه ها میتوانید خرید مورد نظر خود را انجام دهید و تجربه خریدی آسان، مقرون به صرفه در هزینه و زمان و… را داشته باشید. لذا برای دسترسی سریع و ثبت سفارش عمده خود با همکاران ما در واحد فروش این شرکت نیز در ارتباط باشید ضمن اینکه همکاران ما برای خرید راحت شما مشاوره خریدی به صرفه تر را در نظر گرفته اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *