شرکت تولیدی روبالشتی پورشه مخمل تهران

روبالشتی پورشه یکی از روبالشتی های جدید در بازار تهران است که طرفداران زیادی را نیز دارد و لذا این مدل روبالشتی در بازار تهران به صورت عمده و با قیمت مناسب نیز عرضه میشود که شما میتوانید انواع مختلف این روبالشتی را به صورت انبوه و عمده ثبت سفارش نمایید.

این مدل روبالشتی ها دارای کیفیت بسیار عالی و بافت نرم و لطیف است که استفاده از آن در روبالشتی یکی از اتفاقات خوب در تولید انواع روبالشتی به حساب می آید.

ویژگی های روبالشتی پورشه مخمل

ویژگی های روبالشتی پورشه مخمل

از مهم ترین ویژگی های روبالشتی های مخمل پورشه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رویه مقاوم و ضخیم

عدم نفوذ آب به الیاف بالش

طراحی زیبا و متفاوت

ایجاد هارمونی مناسب با سایر لوازم اتاق خواب

عدم ایجاد حساسیت

داوم بالا در استفاده طولانی مدت و…

این نوع روبالشتی ها با داشتن این ویژگی ها یکی از مدل های پر فروش در زمینه روبالشتی است که رویه پشت آن نیز از مخمل و بسیار نرم و لطیف است و ضمن داشتن قیمت مناسب آن از طریق شرکت پاندا قابل دسترس میباشند.

مدل های مختلف روبالشتی مخمل پورشه

مدل های مختلف روبالشتی مخمل پورشه

این مدل روبالشتی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است و مدل های زیبایی چون طرح های گلدار، چهارخانه، طرح های مدرن و اسپرت و…. را دارد و با دارا بودن وزن حدود ۴۰۰ گرم یکی از روبالشتی های بسیار استاندارد موجود در بازار است که با انواع مختلف بالش ها نیز تطابق دارد و مناسب برای همه نوع بالش میباشد.

تنوع رنگ در این مدل روبالشتی نیز یکی از زمینه های گسترش تنوع در این مدل روبالشتی ها نیز به حساب می آید.

ارزانترین روبالشتی های مخمل پورشه عرضه شده توسط شرکت پاندا

ارزانترین روبالشتی های مخمل پورشه عرضه شده توسط شرکت پاندا

برای خرید ارزانترین قیمت روبالشتی پورشه مخمل از طریق شرکت پاندا اقدام به خرید نمایید و لذا بهتر است  قبل از ثبت سفارش به سایت شرکت پاندا مراجعه نمایید و با مشاهده نمونه های مختلف روبالشتی پورشه مخمل در طرح و رنگ مختلف آن انتخاب مورد نظر خود را در نظر بگیرد و ضمن استعلام قیمت روبالشتی و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش این شرکت یک خرید مناسب را انجام دهید.

این شرکت علاوه بر دسترسی از طریق سایت راه ارتباطی از طریق صفحات مجازی و یا ایمیل را نیز برای شما در نظر گرفته است تا در امر دسترسی شرایط مناسبی را پیش رو داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *