شرکت تولیدی روبالشتی جدید تترون پنبه دوزی

روبالشتی جدید تترون پنبه دوزی شده را با قیمت مناسب از طریق شرکت پاندا خواب ثبت سفارش نمایید.

این مدل روبالشتی ها با استفاده از الیاف طبیعی پنبه تولید شده است و کاملا استاندارد و بهداشتی است و با قابلیت عبور هوا از الیاف آن یکی از روبالشتی های کاملا ضد حساسیت و سازگار با انواع پوست محسوب میشود و لذا بسیاری از خریداران و تاجران آن را به صورت عمده ثبت سفارش میکنند.

مشخصات و ویژگی های روبالشتی های تترون

مشخصات و ویژگی های روبالشتی های تترون

روبالشتی های تترون پنبه دوزی شده دارای ابعاد استاندارد۸۰*۵۵ سانتی هستند و وزنی حدود ۳۰۰ گرم که بسیار مناسب و سبک در نظر گرفته شده است. این مدل روبالشتی ها دارای دوختی بسیار زیبا و شکیل هستند و یکی از مدل روبالشتی های خوش دوخت در بازار به حساب می آیند.

این مدل روبالشتی ها به صورت لبه دوزی شده نیز اراده میشوند که این مدل نیز یکی از پر استقبال ترین مدل های روبالشتی تترون بوده است که جز اقلام صادراتی به بازارهای مختلف نیز بوده است.

نحوه شستشو درست روبالشتی تترون پنبه دوزی

نحوه شستشو درست روبالشتی تترون پنبه دوزی

روبالشتی جدید تترون یکی از مدل های بالشتی است که متناسب برای مهمان و جهزیه عروس است و لذا شستشو آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید این مدل روبالشتی را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید.

لذا این مدل روبالشتی در لباسشویی و یا توسط دست امکان شستشو دارد و بهتر است در مناسب ترین دمای ممکن یعنی ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد را برای آن در نظر بگیرد و حتما از مایع لباسشویی برای شستن آن استفاده نمایید و مطمئن شوید که کاملا خشک شده باشد و شپس از آن استفاده نمایید.

مراجع مهم عرضه کننده روبالشتی جدید تترون پنبه دوزی شده

مراجع مهم عرضه روبالشتی جدید تترون پنبه دوزی شده

روبالشتی جدید تترون پنبه دوزی شده یکی از روبالشتی هایی است که توسط مراجع مختلفی در بازار توزیع میشود که یکی از مهم ترین مراکز تولید و توزیع کننده آن شرکت پاندا خواب است که با لحاظ قیمت مناسب و رقابتی برای آن یک محصول بسیار با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار شما خریداران و تاجران قرار میدهد.

برای خرید از این شرکت شما میتوانید به سایت و یا شبکه های مجازی این شرکت مراجعه نمایید و با مشاهده همه نمونه های روبالشتی تترون در آن خرید مناسب خود را نیز انجام دهید و با همکاران و مشاروان ما در واحد فروش این شرکت نیز در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *