روبالشتی حوله ای مخمل تولیدی شرکت پاندا

روبالشتی حوله ای یکی از تولیدات جدید در انواع روبالشتی روز در بازار است که این مدل روبالشتی ها با توجه به ویژگی ها و استانداردهایی که دارد یکی از مدل های بسیار مرغوب موجود در بازار است که از طریق شرکت پاندا امکان خرید و دسترسی دارد. لذا این شرکت پل های ارتباطی زیادی را برای خرید راحت شما ایجاد کرده است تا بتوانید از طریق خرید حضوری و آنلاین اقدام به خرید نمایید.

افزایش طول عمر روبالشتی با خرید روبالشتی حوله ای

افزایش طول عمر روبالشتی با خرید روبالشتی حوله ای

خرید روبالشتی های حوله ای با توجه به سطح کیفی که دارد موجب افزایش طول عمر بالش شما خواهد شد؛ زیرا این مدل روبالشتی کاملا ضد آب است و مانع نفوذ مایعات به داخل الیاف بالش میشود و لذا محافظ بسیار خوبی خواهد بود همچنین مانع نفوذ گردو غبار به الیاف بالش میشود و این موجب بهداشتی بودن و ضد باکتریال بودن این نوع روبالشتی میشود.

یکی دیگر از مدل های این نوع روبالشتی نیز در بازار موجود است که خاصیت خنک کنندگی نیز دارد و ضد تعریق میباشد.

مدل های مختلف در روبالشتی حوله ای موجود در بازار

مدل های مختلف در روبالشتی حوله ای موجود در بازار

این مدل روبالشتی ها در سایز و ابعاد گوناگونی در بازار موجود است و شما برای خرید انواع مختلف سایز در آن دستی باز خواهید داشت از طریی این مدل روبالشتی به صورت ساده و لبه دوزی شده نیز در بازار موجود است که شامل طرح های بسیار زیبا به صورت طرح های مدرن، گلدار، فانتزی،رنگی و… است که شما میتوانید با توجه به ظرفیت بالای تنوع در آن امکان خرید گسترده ای را پیش رو داشته باشید.

این مدل روبالشتی ها ضمن زیپی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جداسازی و شستشو هستند و بعد از خشک شدن نیز به راحتی بالش را کاور خواهد کرد.

میزان فروش عمده روبالشتی های حوله ای توسط شرکت پاندا

میزان فروش عمده روبالشتی های حوله ای توسط شرکت پاندا

روبالشتی حوله ای با توجه به سطح کیفی ان قیمت مناسبی را از طریق شرکت پاندا به خود اختصاص داده است زیرا این مدل روبالشتی ها به صورت رقابتی قیمت گذاری شده است و در بازارهای داخلی و خارجی نیز میزان فروش بالایی را دارد.

لذا شما نیز برای خرید از روبالشتی حوله ای جدید میتوانید از طریق شرکت پاندا خواب اقدام نمایید و یک خرید بسیار ایده آل را به ثبت برسانید. همکاران و مشاوران ما در واحد فروش این شرکت برای همکاری و مشاوره رایگان در جهت خرید مطمئن در خدمت شما خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *