روبالشتی جدید قیمت عمده مدل مخمل پارامونت

روبالشتی جدید قیمت مناسب با جنس مخمل پارامونت را میتوانید از طریق شرکت پاندا با رقابتی ترین کیفیت و قیمت ثبت سفارش نمایید.

این شرکت برای فروش انواع روبالشتی های خود فروش به صورت عمده دارد و به این ترتیب شما میتوانید قیمت بسیار مناسبی را برای خرید مدل های مختلفی که مد نظر دارید پرداخت کنید و یک خرید کاملا مناسب و مقرون به صرفه را داشته باشید.

ویژگی های روبالشتی های تولید شده از پارچه مخمل پارامونت

ویژگی های روبالشتی های تولید شده از پارچه مخمل پارامونت

این مدل پارچه برای انواع روبالشتی، روتشکی و متکا استفاده میشود. و یکی از تولیدات بسیار مرغوب ایرانی است که به صورت کاملا رقابتی با نمونه های خارجی در رقابت است.

این نوع روبالشتی بسیار نرم و لطیف است و دارای نقش های بسیار زیبایی نیز میباشد که ظاهر آن را دوچندان زیبا کرده است. و دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است که به دلیل خاصیت رنگ پذیری این مدل پارچه است که در طیف رنگ های شاد و زیبایی مثل سرمه ای، آبی فیروزه ای، قهوه ای، زرشکی و… نیز  تولید میشود و تنوع بالایی را برای شما ایجاد کرده است.

تهیه عکس و مدل های روبالشی جدید مخمل پارامونت

تهیه عکس و مدل های روبالشی جدید مخمل پارامونت

روبالشتی های مخمل پارامونت دارای تنوع بسیار زیبایی در طرح و رنگ است و شما شاهد طرح های بته جقه، سنتی، اشکی، ترمه، و طرح های جدید و فانتزی در این مدل روبالشتی ها خواهید بود که علاوه بر این در طرح های ساده و رنگی نیز برای شما حق انتخاب ایجاد کرده است.

لذا تمامی این مدل ها نمونه ای در سایت شرکت پاندا نیز دارند و لذا شما با مراجعه به سایت این شرکت و یا صفحات مجازی آن میتوانید مدل های مختلف این نوع روبالشتی را مشاهده نمایید و یک انتخاب مناسب را پیش رو داشته باشید.

دسترسی به روبالشتی جدید قیمت مناسب و عمده

دسترسی به روبالشتی جدید قیمت مناسب و عمده

برای خرید روبالشتی جدید قیمت مناسب و به صورت عمده از طریق شرکت پاندا خواب اقدام نمایید؛ زیرا این شرکت هم فروش عمده دارد و هم بارگیری مستقیم از درب کارخانه و لذا شما میتوانید به راحتی با خرید از این شرکت در بسیاری از هزینه های جانبی از قبیل هزینه واسطه ها، هزینه های بارگیری و… را نداشته باشید و یک خرید به صرفه را برای خود به ثبت برسانید. لذا همکاران و مشاوران ما در واحد فروش این شرکت برای همکاری و ثبت سفارش شما خریداران و تجار عزیز آماده همکاری هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *