خرید تشک زمینی پنبه ای یک نفره وزن پنج کیلو

تشک زمینی پنبه ای از جمله تشک های زمینی است که کاربرد آن در بین عشایر و برخی مناطق کشور هنوز هم توانسته رونق خود را حفظ کند. این تشک ها به همان روش سنتی خود تولید می شوند و از جنس پنبه و پارچه متقال می باشند. سوزن دوزی سطح تشک با دست عاملی شده برای نگهداری هرچه بهتر تشک و افزایش طول عمر آن.

مشخصات اصلی تشک زمینی پنبه ای با وزن پنج کیلوگرم

مشخصات اصلی تشک زمینی پنبه ای با وزن پنج کیلوگرم

تشک های پنبه ای از نمونه تشک های سنتی به شمار می ایند و دارای یک آستر از جنس متقال هستند که به شکل گیوه دوز سنتی از پنبه “لوکه” تولید شده اند و یک روکش جداگانه که معمولا از جنس تترون است دارند.

پارچه های تترون استفاده شده به عنوان روکش در دو مدل ساده و گلدار می توانند وجود داشته باشند و مطابق با سلیقه مشتریان قابل سفارش باشند.

در گذشته در ساختار این تشک ها از پر مرغ، پر غاز و .. نیز استفاده می شده است که رایج ترین شان همین تشک های پنبه ای می باشند که امروزه نیز در برخی مناطق کاربرد دارند. از جمله مزیت های این تشک این است که به دلیل سبک و نرم بودنشان برای درمان روماتیسم، درمان کم خوابی و بدخوابی، بهبود کمر درد و دیسک کمر و … کاربرد دارد.

چرا خرید تشک باکیفیت اهمیت دارد؟

چرا خرید تشک باکیفیت اهمیت دارد؟

در بازار امروزه، رابطه بین مشتری و تامین‌کننده بسیار پیچیده شده است؛ به طوری که فاکتورهای مختلفی بر روی این رابطه تاثیردارند.

در این میان دو فاکتور، کیفیت و قیمت کالا از اهمیت بالاتری نسبت به دیگر عوامل برخوردارند که از جمله عوامل رقابتی مشترک در بین تمامی کالاها و صنایع موجودند.

در واقع کیفیت تمام کاری هست که یک محصول می تواند برای مشتری انجام دهد. تولید کنندگان برای خوش درخشیدن در بازارهای رقابتی باید محصولات با کیفیت به مشتری خود ارائه دهند.

در غیر اینصورت محصولات انها با شکایت مشتری همراه خواهد بود و بازگشت محصولات را در پی خواهد داشت که به نوبه خود یک تبلیغ منفی برای تولید کننده به حساب می اید. به عبارت دیگر کیفیت یک محصول نشان می‌دهد که این محصول تا چه اندازه می‌تواند کاری را که به آن منظور طراحی شده، انجام دهد و بتواند مدت زمان طولانی به‌خوبی ماندگار بماند.

لیست قیمت تشک زمینی پنبه ای

لیست قیمت تشک زمینی پنبه ای

یکی از مواردی که بر روی لیست قیمت تشک یک نفره زمینی پنبه ای نقش دارد عرضه و تقاضا در بازار خرید و فروش این محصول است و در صورتی که حجم عرضه کمتر از تقاضا باشد به تبع لیست قیمت تشک زمینی پنبه ای نیز روند صعودی به خود می گیرد. از دیگر مواردی که بر روی لیست قیمت این نوع از تشک ها نقش دارد می توان به حجم تولید، نرخ ارز، نام برند، حجم سفارشات، نرخ تورم و غیره اشاره کرد که هر یک از این موارد به صورت مستقیم بر روی لیست قیمت تشک زمینی پنبه ای نقش دارد.

برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان تشک زمینی پنبه ای می توانید از وبسایت و یا کانال تلگرامی شرکت بازرگانی پاندا استفاده کنید که بزرگترین مرجع و واسطه برای ارتباط با تولید کننده گان معتبر بصورت مستقیم می باشد و این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار داده است تا بدون دخالت واسطه های متعدد با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *