خرید تشک تک نفره ارزان مهمان در اصفهان

خرید تشک تک نفره ارزان مزایایی دارد اما یکی از عیب های آن این است که ممکن است این ارزان بودن ناشی از کیفیت پایین تشک ارزان نسبت به بقیه مدل از تشک ها باشد.

از انجایی که تولید کنندگان با در نظر گرفتن بودجه افراد کم بضاعت سعی می کنند تا محصولاتی با مواد اولیه و مرغوبیت معمولی تولید کنند، بنابراین ممکن است این دسته از محصولاتشان از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد.

ابعاد یک نفره –دو نفره – کودک تشک های سفری

ابعاد یک نفره –دو نفره – کودک تشک های سفری

شرکت های مختلفی به تولید تشک مسافرتی در ابعاد گوناگون می پردازند. از جمله برندهای شناخته شده تشک مسافرتی می توان برند رویا، برند داتیس، برند خوشخواب و … را نام برد.

این شرکت ها سعی می کنند تا با بهره گیری از استانداردهای روز جهانی و تجهیزات مدرن به تولید محصول با حجم و وزن کم بپردازند که از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشند.

ابعاد دونفره  تشک های مسافرتی نیز از طرف تولیدی ها به بازار عرضه می شوند که با اینکه از لحاظ متریال و ساختمانی تفاوت آن چنانی با ابعاد تک نفره ندارند و فقط از لحاظ ضخامتی و ابعاد تفاوت دارند ولی گزینه خوبی برای استفاده زوجین در سفر می باشند. گونه ای دیگر از این تشک ها برای کودک و بچه ها طراحی شده است که کمی متفات تر از دو مدل قبلی می باشد و در اطراف خود مجهز به دیواره ای کم ارتفاع برای حفاظت از کودک می باشد، به گونه ای که امنیت و حفاظت کودک را فراهم می کند از این رو حجم بیشتری نسبت به ابعاد بزرگسال می گیرد.

تشک های مسافرتی معمولا از چه چیزی ساخته می شود؟

تشک های مسافرتی معمولا از چه چیزی ساخته می شود؟

تشک مسافرتی یا تشک مهمان با قابلیت حمل آسان از ان دسته تشک هایی هست که برخلاف تشک های سنتی که از پنبه در تولیدشان استفاده می شده است از جنس الیاف و اسفنج هستند که در دسته تشک های معمولی مسافرتی جای دارند.

در کنار این ها دسته ای دیگر از تشک ها مسافرتی می باشند که از خاصیت هوشمندی  برخوردار بوده  و در سه مرحله می توان ان ها را جمع کرد. این تشک ها از جنس مموری فوم می باشند که یک ماده شیمیایی می باشد و باید از چگالی بالا و انعطاف پذیری کم برخوردار باشد تا کارایی اش مشخص شود.

این نوع تشک ها با تشک های که از فوم معمولی تشکیل شده اند تفاوت دارند و برای مقایسه و درک بهتر این تفاوت می توانید دو دست خود را بطور همزمان یکی را بر روی تشک ساخته شده از فوم معمولی و دیگری را روی تشک ساخته شده از مموری فوم فشار دهید و سپس دستان خود را بردارید.

انچه که مشاهده خواهید کرد این است که فوم معمولی به سرعت به حالت اولیه خود بازمی گردد اما مموری فوم حالت دست را برای چند ثانیه حفظ خواهد کرد و طی زمان بیشتری به شکل ابتدایی خود بازمی گردد، ویژگی مهم مموری فوم ها همین است که وقتی جسمی روی آن قرار می گیرد کاملا به شکل جسم در می آیند که این ویژگی مموری فوم باعث می شود تا نیروی کمتری به جسم وارد شود.

علت اینکه تولیدی ها به خرید تشک تک نفره ارزان بی کیفیت بصورت آگاهانه می پردازند چیست؟

علت اینکه تولیدی ها به خرید تشک تک نفره ارزان بی کیفیت بصورت آگاهانه می پردازند چیست؟

بسیاری از تولید کنندگان هستند که در هنگام خرید تشک تک نفره به دنبال جنس ارزان هستند و از این رو ممکن است حتی کیفیت را فدای قیمت جنس خریداری شده کنند، و وقتی علت را جویا می شویم ممکن است با پاسخ هایی از قبیل اینکه سفارش دهنده برای تهیه محصولات بودجه کافی ندارد و یا خودش تمایل دارد تا جنس ارزان بخرد و یا اینکه اگر ما به عنوان تولیدی محصولات خود را با قیمت تمام شده ارزان به فروش نرسانیم در آن صورت ممکن است سفارش دهندگان سراغ تولیدی ها دیگر رفته و با خرید تشک تک نفره ارزان تمایلی به خرید با ما نداشته باشند که البته منطقی هم به نظر می رسد.

نبود اتحاد تولید کنندگان با یکدیگر باعث شده تا تیشه بر ریشه خود بزنند و درکنار تفکر اکثریت مردم و حتی مجموعه های دولتی و غیر دولتی که در شاخه ارزان بخرها قرار دارند این شرایط را ایجاد کرده تا تولید کنندگان برای افرادیرکه به دنبال جنس درجه یک و باکیفیت از برندهای معتبر هستند از کشورهای دیگر اروپایی و یا ترکیه جنس وارد کنند و مسولان هم در قبال حل این مشکل به جای ریشه یابی و حل مشکل سعی دارند از قاچاق جلوگیری کنند و یا فرهنگ سازی انجام دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *