بازار عمده فروشی پتوی پروانه نگار یزد

پتوی پروانه نگار یزد یکی از مدل های بسیار زیبا و پر حجم و تراکم این کارخانه به شما میرود که با استفاده از الیاف پلی استر تولید و روانه بازار شده است. این مدل پتو یکی از سنگین ترین پتوهای تولید شده در کارخانه پتو نگار یزد میباشد که با تراکم بسیار بالایی در بازار موجود است. پتو ی پراونه در تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ است و برای کسانی که به دنبال پتوهای پر تراکم هستند انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای میباشد.

 سطح کیفی پتوهای تولید شده در کارخانه نگار یزد

سطح کیفی پتوهای تولید شده در کارخانه نگار یزد

کارخانه پتو نگار یزد بیش از چهل سال است که در زمینه تولید انواع مختلف منسوجاتی چون پتو و روفرشی فعالیت دارد و در انواع مختلف پتو درناز، پتو پریما، پتو نیکوبافت،پتوی پروانه نگار یزد مرغوبترین تولیدات را روانه بازار کرده است و از بهترین الیاف و مواد اولیه روز دنیا نیز در انواع مختلف آن بهره برده است.

لذا محصولات این شرکت به لحاظ سطح کیفی در رتبه بالایی در بین انواع پتوهای ایرانی برخودار است و از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند پلی استر، اکریلیک، نخ، پشم و… نیز در تولیدات خود استفاده نموده است.

ویژگی های پتو مدل پروانه از کارخانه نگار یزد

ویژگی های پتو مدل پروانه از کارخانه نگار یزد

پتوی پروانه نگار یزد در ابعاد و سایز یک و نفره و دونفره تولید میشود و در تنوع برای نوزادان و کودکان در طرح های عروسکی تولید دارد.

این مدل پتو از الیاف مرغوبی چون پلی استر تولید شده است و لذا شما در این مدل پتو شاهد دوام و طول عمر بالا، قابلیت شستشو  با دست و لباسشویی، ثبات رنگ و سایز در شستشو مکرر و.. خواهید بود که انتخاب این پتو را برای خرید قوت بخشیده است و سودآوری بالایی را نیز برای فروش عمده آن برای شما داشته است.

 قیمت فروش عمده پتوی پروانه نگار یزد

 قیمت فروش عمده پتوی پروانه نگار یزد

قیمت عمده فروش پتوی پروانه نگار یزد طبیعتا از عرضه و فروش آن به صورت تکی و خورده ارزانتر خواهد بود. در این راستا شرکت پاندا خواب که نمایندگی فروش انواع مختلف پتو کارخانه نگار یزد را دارد.

در فروش مدل پتوی پروانه از این شرکت بالاترین کیفیت بازار و ارزانترین قیمت رقابتی را برای آن لحاظ کرده است و لذا شما این مدل پتو را میتوانید از این کارخانه ثبت سفارش به صورت عمده داشته باشید و یک خرید بسیار مناسب را از محصولات کارخانه نگار یزد را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *