قیمت بی واسطه تشک سنتی پنبه ای یک نفره

تشک سنتی پنبه ای همانگونه که از نامش پیداست یکی از انواع مدل تشک های طبیعی می باشد که راحتی، ارگانیک بودن، بدون بو و حساسیت بودن از مشخصه های این تشک می باشد. بافت طبیعی این تشک ها باعث شده با هر نوع بدنی سازگاری بیابند و در بسیاری از خانه ها برای افرادی که تمایل دارند در زمین بخوابند استفاده شود.

  پخش مستقیم تشک سنتی پنبه ای

پخش مستقیم تشک سنتی پنبه ای

پخش مستقیم تشک سنتی پنبه ای به منزله عرضه این کالا با قیمت مناسب و کیفیت خیلی ایده آل می باشد.

شما در این حالت با هسته اصلی و مرکزی توزیع کنندگان انواع تشک سنتی پنبه ای طرف حساب خواهید بود و به این ترتیب درصد زیادی از نرخ نهایی برای شما کم خواهد شد.

صد البته از بابت کیفیت این اجناس نیز در این حالت آسوده خاطر خواهید بود. خرید مستقیم تشک سنتی پنبه ای، در واقع روشی از خرید است که در آن کلیه خواسته ‌های شما محقق می گردد و به همین دلیل است که حجم فروش این تشک سنتی در این حالت به حد بسیار ایده آلی رسیده است.

تشک سنتی  پنبه ای برای دیسک کمر

تشک سنتی  پنبه ای برای دیسک کمر

درست خوابیدن و خواب کافی برای حفظ سلامتی جسمی و روحی انسان امری ضروری محسوب می شود.

از نظر پزشکی نیز ایجاد بستر مناسب برای خواب راحت به اندازه ی ورزش منظم و یا رعایت یک رژیم غذایی متعادل حیاتی و مهم است.

پنبه یکی از مواد به کار گرفته شده در تهیه کالای خواب خصوصا تشک و بالش های مدل سنتی می باشد که به خاطر طبیعی بودن و انطباق آن با مفاصل بدن و سیستم پوست و تنفس بسیار مثبت و کارامد می باشد. الیاف پنبه به همراه پشم از زمان های گذشته برای تولید کالاهای خواب سنتی بوده اند.

زیرا این الیاف به دلیل ریشه داشتن در طبیعت از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه بوده و تنها عیبشان این بود که جزو الیاف بهداشتی به حساب نمی امدند و ممکن بود گرد و غبار از محیط به خود جذب کنند و محیطی برای رشد میکروب ها و یا باکتری ها باشند. از همین رو نیز آلرژی زا بوده خصوصا در تماس با پوست های حساس ایجاد حساسیت نمایند.

اندازه استاندارد تشک پنبه ای یک نفره چقدر است؟

اندازه استاندارد تشک پنبه ای یک نفره چقدر است؟

یکی از سوالاتی که هنگام خرید تشک ممکن است با آن مواجه شویم این است که یک تشک با چه ابعادی تهیه کنیم تا مناسب تختمان باشد؟

تشک ها علاوه بر اینکه در اشکال گوناگون با سایزهای دونفره، تک نفره و…. می توانند وارد بازار شوند، هرکدام از این مدل تشک ها بسته به کاربردش می تواند در ابعاد گوناگون استاندارد و غیر استاندارد به فروش رسد، از این رو هیچ قانون و استاندارد خاصی برای ابعاد دقیق تشک وجود ندارد و این یک امر کاملا توافقی بین تولید کنندگان است تا محصولات خود را با چه سایزی و چه استانداردی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهند.

رایج ترین ابعاد شناخته شده در بازار برای تشک های تک نفره ابعاد ۹۰*۲۰۰ می باشد. اما خریداران می توانند ابعاد ۲۰۰*۱۰۰ این تشک ها را بصورت سفارشی از تولید کنندگان تهیه نمایند. حتی ابعاد ۱۲۰*۲۰۰ این تشک را سفارش دهند که برای افراد با جثه ای درشت و یا والدینی که تمایل به خوابیدن کنار فرزندان خود دارند گزینه مناسبی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *